Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 17:06:05 +0200

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14496 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Paide maantee T3, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Paide maantee T3, Pärnu maakond, Pärnu linn, Paide maantee T3 // Paide 
mnt 11, Pärnu maakond, Pärnu linn, Paide maantee T3 // Paide mnt 11 
(Ühisveevärgi liitumistorustik, Ühiskanalisatsiooni liitumistorustik, 
Kinnistusisene veevarustus, Kinnistusisene kanalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamine pädeva asutusega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27193468>  (menetlus nr: 
463608), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (NELE RENT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister